خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خود خود خودم

من تو این وبلاگ خود خود خودم هستم. می خواهم دغدغه هایم و احساساتم را بی واسطه بیان کنم

خیال

 مولوی: 

نیست وش باشد خیال اندر جهان                            تو جهانی بر خیالی بین روان 

این شعر مولوی فوق العاده است. 

 

دارم به پایان یک مرحله از زندگیم نزدیک میشم و دوره ای دگر شروع باید کرد. 

نمی دونم چرا اینروزها علاقم به هنر مخصوصا شعر و نقاشی زیاد شده. 

من اصلا نقاش خوبی نیستم و هیچوقت هم نقاشی نکردم ولی نقاشی دیدن مخصوصا نقاشی های هنرمندان بزرگی مثل سالوادور دالی، پیکاسو، گویا، رنه مارگاریت، میرو و... رو خیلی دوست دارم.  

دنیاییه

طرف تو تاکسی داره معضلات اجتماعی رو تحلیل می کنه و به این نتیجه میرسه که ما باید برگردیم به اصلمون و زرتشتی بشیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

ازش می پرسم اوستا کتاب زرتشتیان چند بخشه؟ 

نمی دونست!!!!!!!!!!!!!!! 

بعدش گفت من اصلا نمی دونم دین زرتشت چی هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فروغ فرخزاد

یادمه چند سال پیش اومدم شعرهای فروغ فرخزاد رو بخونم ولی نتونستم باهاشون ارتباط برقرار کنم. ولی تابستان امسال اتفاقی کتاب فروغ دستم رسید اتفاقی شروع به خوندنش کردم و این دفعه خیلی خوشم اومد.   

نمی دونم یعنی انقدر ح آدم تو چند سال تغییر می کنه؟ 

در هر صورت فروغ فرخزاد از شاعران استثنایی و فوق العاده بود که خیلی خیلی زود مرد ولی یادش و شعرش جاودان ماند.